Kalite Yönetim Sistemleri

Elita Gıda olarak, müşteri memnuniyetini temel alarak, etkin izleme, ölçüm, sürekli iyileşmeyi ve gelişmeyi esas almaktayız. Tüm faaliyetlerimizde; ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi  ve FSSC 22000 Gıda Güvenliği Sistemini temel alarak tüketicilerimiz ve gelecek nesiller için “Sürdürülebilir Kalite ve Sürdürülebilir Gıda Güvenliğini” sağlamak için çalışmaktayız.Ham maddemizin tarlaya ekilmesinden tüketicilerimizin ürünlerimizi tüketmesini kapsayan gıda zincirinin her aşamasında; uymakla yükümlü olduğumuz ve taahhüt ettiğimiz tüm şartlara uygun, kaliteli ve güvenilir ürünler üretmek için kontroller yapmaktayız. Elita Gıda’nın bu kalite anlayışıyla oluşturduğu Kalite Yönetim Departmanı ve Laboratuvarları, uzman personeli, teknolojik altyapısı ile tüketicisine kaliteli ve güvenilir hizmet sunmakla kalmayıp bölgenin hakem laboratuvarı olarak da görev yapmaktadır.YÖNETİM SİSTEMLERİ POLİTİKASIBitkisel sıvı yağ sektöründe, müşterilerimizin talep, beklenti ve ihtiyaçlarını etkin ve verimli bir biçimde karşılayan ürünlerimizi;• Özenle seçilmiş güvenilir ve kaliteli hammaddelerden, sahip olduğumuz ileri teknoloji ve laboratuvar imkanları, altyapımız ve çalışma ortamımız ile tarladan sofraya kurduğumuz gıda zinciri boyunca; olası bütün tehlikelerden  uzak, sağlıklı ve maksimum kalitede, uymakla yükümlü olduğumuz ve taahhüt ettiğimiz şartlara uygun,• Gerekli kaynakların tedariği ile katılımı daima teşvik ederek, çalışanlarımızın desteği ile ekip ruhu içerisinde,• Süreçlerimizi sürekli iyileştirerek, başarılarımızın ve yönetim sistemlerimizin etkinliğinin devamlılığını sağlayarak,• En ekonomik şekilde ve zamanında sunmayı taahhüt ederiz.MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASIElita Gıda San. ve Tic. A.Ş. olarak yapmakta olduğumuz tüm işlerde müşterilerimizin memnuniyeti esastır.Elita Gıda, müşterilerinin tüm talep ve şikayetlerini; objektif, tarafsız, şeffaf, taahhüt edilen zamanda, müşteri odaklı ve müşterilerini tatmin edecek şekilde çözmeyi ilke edinmiştir.Şikayetleri ele alma prosesimizin, yasal mevzuatlara uygun, tüm müşterilerimiz için erişilebilir, izlenebilir, cevap verebilir, ücretsiz olduğunu ve prosesimizin sürekli iyileştirildiğini taahhüt ederiz.Yönetim Sistemleri Politikası’nın anlaşılması, uygulanması ve devam ettirilmesi tüm çalışanlarımızın sorumluluğundadır. Kalitenin sürekliliğinin sağlanması, müşteri talep ve beklentilerinin karşılanması ve koşulsuz müşteri memnuniyetinin sağlanmasında tüm çalışanlarımızın önemli bir rolü vardır.BELGELERİMİZElita Gıda San ve Tic. A.Ş. olarak entegre bir yönetim sistemi içerisinde çalışmalarına devam etmekteyiz.Sıvı yağ grubundaki ürünlerimiz için aşağıda listesi sunulmuş olan kalite sertifikalarına sahibiz.
  • ISO 9000 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ BELGESİ
  • ISO 22000 GIDA GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ BELGESİ
  • FSSC 22000 GIDA GÜVENLİĞİ SİSTEMİ BELGESİ
  • ISO 27001 BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ BELGESİ
  • KOSHER BELGESİ
  • HELAL BELGESİ
  • TSE UYGUNLUK BELGELERİ (TS 886, TS 888)
  • ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ BELGESİ
  • OHSAS 18001 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ BELGESİ
  • ISO 14001 ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ BELGESİ